Samuti tegeleme logo korrigeerimise, muutmise ja digitaliseerimisega. Väga paljudel ettevõtetel on logo kujundatud näiteks Wordis või suisa Paintis. Nende miinuseks on see, et reklaamifirmad ja trükikojad ei saa neid kasutada. Logo fail peab olema kindlas formaadis ja kindla kvaliteediga ning peab vastama teatud tehnilistele nõuetele. Ka siin juures saame abiks olla. Saame olemasoleva logo muuta kõikidele reklaamifirmadele ja trükikodadele kasutamiskõlblikuks, olgu see siis algselt Wordidokumendina, Paintis joonistatud või miks mitte ka alles paberil olev lõpetamata kavand.
Logo on graafiline element, mis üheselt üritab aidata mingi ettevõtte, toote, teenuse, asutuse, organisatsiooni või ürituse n-ö äratundmist, et avalikkuse ees eristada logo omanikku teistest. Logo ehk kaubamärk vajab oma lugu. See peab jutustama kliendile loo, peegeldama ettevõtte tegevusi, hoiakuid ja eesmärke.
Logo peab pilku püüdma ja vaatajat kõnetama. Logo peab olema meeldiv vaadata eeskätt mitte logo disainerile ning selle tellijale, vaid hoopis kliendile. On kindlaks tehtud, et kui inimene leiab endale mõne lemmik toote, hakkab ta seda alateadvuses teist kauplust külastades otsima just visuaalsete elementide kaudu, olgu selleks siis tuttavaks saanud värvitoonid või pakendil olev iseloomulik ning teistest eristuv kujundus.
Rohkem infot logo tegemise kohta leiad siit:
Valminud logo faili edastame nii vektor-, kui ka rastergraafikas, mis on koheselt kasutatav kõikjal. Kaasa arvatud reklaamifirmad ja trükikojad. Samuti loome sobilikud failid nii kodulehel kui ka sotsiaalmeedia profiilipiltidena koheselt kasutatavaks. Koos logo kontseptsiooni ja logo failiga koostame ka logopassi ehk logoraamatu, mis hõlbustab tulevikus logo kasutamist uutes reklaamides ja kujundustes. Logopassis määratakse ära nö. logo kasutuskord, värvitoonid, kasutamine erinevatel taustadel jpm. Logopassi olemasolu lihtsustab logo kasutamist ja on suureks abiliseks erinevate reklaammaterjalide loomisel.
Kodulehed ja e-poed, haldusteenused
Kõik vajalik reklaammaterjali jaoks
Reklaamvideod ja animatsioonid
Logo kujundamine
Joonistame ja illustreerime
Reklaammaterjalid
Tootesildid ja pakendid
Töötleme fotosid
Mis on logo animatsioon? Logo animatsioon ehk liikuv logo on sisuliselt videoklipp, kus on logo pandud liikuma. Sageli kasutatakse ka iseloomulikke efekte. Milleks mulle liikuv logo? Näiteks, kui sul on olemas oma toodet või teenust esitlev videoklipp, mida tahaksid jagada sotsiaalmeedia seinal, saad sinna lisada oma logo koos ettevõtte andmetega. See on samal ajal ka…
MIS ON LOGO? Logo on graafiline element, mis üheselt üritab aidata mingi ettevõtte, toote, teenuse, asutuse, organisatsiooni või ürituse n-ö äratundmist, et avalikkuse ees eristada logo omanikku teistest. Logo ehk kaubamärk vajab oma lugu. See peab jutustama kliendile loo, peegeldama ettevõtte tegevusi, hoiakuid ja eesmärke. Logo peab pilku püüdma ja vaatajat kõnetama. Logo peab olema…
Logoraamat on dokument, milles määratakse ära nö. logo kasutuskord, värvitoonid, kasutamine erinevatel taustadel jpm. Logopassi olemasolu lihtsustab logo kasutamist ja on suureks abiliseks erinevate reklaammaterjalide loomisel.
MIS ON LOGO? Logo on graafiline element, mis üheselt üritab aidata mingi ettevõtte, toote, teenuse, asutuse, organisatsiooni või ürituse n-ö äratundmist, et avalikkuse ees eristada logo omanikku teistest. Logo ehk kaubamärk vajab oma lugu. See peab jutustama kliendile loo, peegeldama ettevõtte tegevusi, hoiakuid ja eesmärke. Logo peab pilku püüdma ja vaatajat kõnetama. Logo peab olema…
LOGOMÄRK EHK SINU VISUAALNE KUVAND Logo kontseptsiooni loomist alustame ettevõtte profiili loomisega. Selleks saadame logo tellijale küsimustiku, mille abil saame luua esialgse värvi ja elementide kontseptsiooni. Küsimuste abil püüame välja selgitada logole sobilikud värvitoonid, kirjastiili ja logo juurde kuuluvad elemendid. Selleks sukeldume värvi psühholoogiasse, analüüsime teie poolt sisestatud omaduste järgi värvitoone, mis vastavad just teie…
LOGO KONTSEPTSIOON EHK LOGOLUGU Logo tegemine ei ole pelgalt mingi märgi joonistamine. Sellele peab eelnema põhjalik analüüs, mis käsitleb ettevõtte enda ja ka tegevusala analüüsimist. Kontseptsiooni loomist alustame ettevõtte profiili loomisega. Selleks saadame logo tellijale küsimustiku, mille abil saame luua esialgse värvi ja elementide kontseptsiooni. Küsimuste abil püüame välja selgitada logole sobilikud värvitoonid, kirjastiili ja…