Logo tegemine ei ole pelgalt mingi märgi joonistamine. Sellele peab eelnema põhjalik analüüs, mis käsitleb ettevõtte enda ja ka tegevusala analüüsimist. Kontseptsiooni loomist alustame ettevõtte profiili loomisega. Selleks saadame logo tellijale küsimustiku, mille abil saame luua esialgse värvi ja elementide kontseptsiooni. Küsimuste abil püüame välja selgitada logole sobilikud värvitoonid, kirjastiili ja logo juurde kuuluvad elemendid. Selleks sukeldume värvi psühholoogiasse, analüüsime teie poolt sisestatud omaduste järgi värvitoone, mis vastavad just teie toodud iseloomustustele. Lisaks leiame sobiva kirjastiili ning teie tegevusele vastava logomärgi.
Logo on graafiline element, mis üheselt üritab aidata mingi ettevõtte, toote, teenuse, asutuse, organisatsiooni või ürituse n-ö äratundmist, et avalikkuse ees eristada logo omanikku teistest. Logo ehk kaubamärk vajab oma lugu. See peab jutustama kliendile loo, peegeldama ettevõtte tegevusi, hoiakuid ja eesmärke.
Logo peab pilku püüdma ja vaatajat kõnetama. Logo peab olema meeldiv vaadata eeskätt mitte logo disainerile ning selle tellijale, vaid hoopis kliendile. On kindlaks tehtud, et kui inimene leiab endale mõne lemmik toote, hakkab ta seda alateadvuses teist kauplust külastades otsima just visuaalsete elementide kaudu, olgu selleks siis tuttavaks saanud värvitoonid või pakendil olev iseloomulik ning teistest eristuv kujundus.
Rohkem infot logo tegemise kohta leiad siit:
Kodulehed ja e-poed, haldusteenused
Kõik vajalik reklaammaterjali jaoks
Reklaamvideod ja animatsioonid
Logo kujundamine
Joonistame ja illustreerime
Reklaammaterjalid
Tootesildid ja pakendid
Töötleme fotosid
Logo on graafiline element, mis üheselt üritab aidata mingi ettevõtte, toote, teenuse, asutuse, organisatsiooni või ürituse n-ö äratundmist, et avalikkuse ees eristada logo omanikku teistest. Logo ehk kaubamärk vajab oma lugu. See peab jutustama kliendile loo, peegeldama ettevõtte tegevusi, hoiakuid ja eesmärke. Logo peab pilku püüdma ja vaatajat kõnetama. Logo peab olema meeldiv vaadata eeskätt…
MIS ON LOGO? Logo on graafiline element, mis üheselt üritab aidata mingi ettevõtte, toote, teenuse, asutuse, organisatsiooni või ürituse n-ö äratundmist, et avalikkuse ees eristada logo omanikku teistest. Logo ehk kaubamärk vajab oma lugu. See peab jutustama kliendile loo, peegeldama ettevõtte tegevusi, hoiakuid ja eesmärke. Logo peab pilku püüdma ja vaatajat kõnetama. Logo peab olema…
Logoraamat on dokument, milles määratakse ära nö. logo kasutuskord, värvitoonid, kasutamine erinevatel taustadel jpm. Logopassi olemasolu lihtsustab logo kasutamist ja on suureks abiliseks erinevate reklaammaterjalide loomisel.
LOGO MUUTMINE Samuti tegeleme logo korrigeerimise, muutmise ja digitaliseerimisega. Väga paljudel ettevõtetel on logo kujundatud näiteks Wordis või suisa Paintis. Nende miinuseks on see, et reklaamifirmad ja trükikojad ei saa neid kasutada. Logo fail peab olema kindlas formaadis ja kindla kvaliteediga ning peab vastama teatud tehnilistele nõuetele. Ka siin juures saame abiks olla. Saame olemasoleva…
MIS ON LOGO? Logo on graafiline element, mis üheselt üritab aidata mingi ettevõtte, toote, teenuse, asutuse, organisatsiooni või ürituse n-ö äratundmist, et avalikkuse ees eristada logo omanikku teistest. Logo ehk kaubamärk vajab oma lugu. See peab jutustama kliendile loo, peegeldama ettevõtte tegevusi, hoiakuid ja eesmärke. Logo peab pilku püüdma ja vaatajat kõnetama. Logo peab olema…
Meie meelistegevuseks on graafiline disain ja illustratsioonid ning mõistame, et ilma nendeta ei valmi ükski reklaamikujundus, tootesilt, koduleht ega animatsioon, logokujundusest rääkimata. Omame kogemust juba aastast 2000, mil valmis esimene reklaam Pärnu Postimehes. Reklaammaterjalid Sul on suurepärased tooted või teenused, kuid sa ei tea, kuidas seda kõige efektiivsemalt oma potensiaalsetele klientidele nähtavaks teha? Meil on…